söndag 28 augusti 2011

There's no place like home

Hejsan! Denna kvällen har allt varit jobbig. Amanda skulle köra mig ner till busshållplatsen och precis när vi satte oss på moppen så började det spö regna som bara den! Och när vi är nere vid busshållplatsen så börjar det blixtra och åska. Och så får jag sitta i en liten busskur när det spö regnar och blixtrar och åskar i typ 20 min. Och sen får jag gå hem i typ en kvart. Tårarna bara forsade och jag trodde jag skulle dö. Men nu ligger jag i min säng, kollar på min vän Toms roliga twitcam, haha. Han e för gossig! Men nu ska jag sova, skola imorgon..
Det är så skönt att ligga i min säng nu efter en jobbig kväll.
Godnatt, puss ♥

1 kommentar:

  1. när ska du svara på kommentarerna, vill ha svar på kmmentarerna så fort som möjligt!!

    SvaraRadera