måndag 29 augusti 2011

Some answers

Fråga: När ska du svara på kommentarerna, vill ha svar på kmmentarerna så fort som möjligt!!
Svar: Nu! Jag ska bättra mig på att svara på kommentarer oftare och så fort som möjligt!

Fråga: Kan du länka din twitter igen? :)

Fråga: var köpte du din väska och för hur mycket?
Svar: Min mamma köpte den till mig så jag vet faktiskt inte, sorry.

Fråga: Vilken hemsida kollar du på pretty little liars? åh älskar det programet.
Svar: Jag har boxen men här hittar du en hemsida där du kan kolla online gratis!

Fråga: Den bhn du la upp för ett tag sen, vart köpte du den? :) älskar din blogg!
Svar: HM tror jag :) Tack gossi!

Fråga: Vad vill du jobba med när du blir äldre? :)
Svar: Ingen aning, men med mode iallafall! Stylist, modetidning osv skulle vara kul!

Fråga: Är du bra på engelska? det verkar så!! :D
Svar: Ja det tycker jag väll, jag älskar engelska! Jag vill gärna flytta till England eller USA när jag blir äldre! Tack, antar jag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar