fredag 8 juli 2011

I don't know what to do.

Jag vet verkligen vad jag ska göra. Jag har ett STORT problem. Det är ju då SÅKLART om bloggen. Jag älskar att blogga här på blogger/blogspot men jag haaatar designen! Och på blogg.se så kan man göra designerna lite mer hur man vill. Men jag HATAR att blogga på blogg.se! För att på blogger så kan man ladda upp flera bilder samtidigt och det går mycket fortare och det dampar aldrig med blogger. Men på blogg.se så måste man ladda upp bilder en och en och blogg.se dampar heeela tiden, vissa dagar kan man inte blogga alls!
 Så snälla hjälp mig att välja vart jag ska blogga!
Kommentera gärna era åsikter eller:
GILLA: BLOGGER | OGILLA: BLOGG.SE

3 kommentarer:

  1. ta blogg.se för då vet du dina exakta läsare och du kan ju göra din design :D hehe

    SvaraRadera
  2. jag håller med blogspot är grym men blogg.se har sina problem.. och det där med att kolla dina läsare som elvira skrev det är mkt bättre än på blogspot http://www.zaggi.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Vilka jävla ilandsproblem.. Haha

    SvaraRadera