fredag 24 juni 2011

Små saker

Jag HATAR när folk härmar mig och min blogg. Även när vänner göra det.

Jag är beroende av twitter.

Min dröm man är Niall Horan.

Om jag har fått vatten på ena handen så måste jag ta det på andra handen så att det blir jämt, och om jag kliar mig på ena handen måste jag göra det på andra osv. Och om jag får vatten på ena sidan av munnen måste jag ta det på andra sidan. Det måste vara jämt!!

Jag vet inte jag jag skulle göra utan min blogg, jag behöver någonstans att skriva av mig.

Jag har lockigt hår men jag plattar det efter att jag har duschat.

Jag undrar jag vad gjorde innan Justin Bieber och 1D? Dom har verkligen förändrat mitt liv och det känns som att jag tillhör en stor familj runt om i världen nu. Haha det där lät ju bara för töntigt men så är det! 1Dfamily ♥

Jag har massa Justin Bieber posters i hela mitt rum fast ingenting på 1D.. Fast jag gillar dom mer? haha. Måste skaffa lite grajjor på dom!

Så, detta var lite saker om mig ni kanske inte visste? Gilla om ni vill att jag ska fortsätta med detta, alltså skriva saker om mig som ni kanske inte visste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar